Producent zestawów do rozszerzonej rzeczywistości, przygotował nowy zestaw dla przedsiębiorców. Magic Leap 1 to okulary do AR, komputer Lightpack zasilający gogle i kontroler. Komplet można wykorzystać do opracowywania przedmiotów lub projektowania budynków. W ten sposób nanoszenie zmian nie podnosi znacząco kosztów, ani nie wydłuża czasu pracy. Zastosowanie rozszerzonej rzeczywistości nie wymaga tworzenia na wczesnym etapie fizycznych modeli i prototypów. W goglach obiekty są prezentowane zarówno w swoich naturalnych rozmiarach, jak i w większej lub mniejszej skali. AR ma szansę być również użyteczny dla sprzedawców, którzy mogą korzystać z tej technologii, żeby prezentować produkty klientom – takie plany ma firma Tommy Hilfiger.
Zestaw Magic Leap 1 jest kompatybilny m.in. z platformą Spatial 3D, która ułatwia ludziom współpracę niezależnie od miejsca, w jakim są w danej chwili. Pracownicy lub kontrahenci z różnych części świata mogą rozmawiać ze sobą nie za pośrednictwem obrazu na ekranie, jak w zwykłych wideokonferencjach, ale za pomocą trójwymiarowych awatarów wyświetlanych w pomieszczeniu.
Z kolei używając oprogramowania Jabil, da się projektować i wizualizować modele. Software Immersive Analytics ułatwia panowanie nad dużymi zbiorami danych i pokazywanie ich na przestrzennych wykresach. Magic Leap 1 obsługuje też programy do trójwymiarowego designu pojazdów i wykonywania hologramów obiektów.
Magic Leap 1 bardzo przypomina Magic Leap One Creator Edition, czyli poprzednią wersję zestawu AR tego producenta, skierowaną do twórców. Zmiana grupy docelowej na przedsiębiorców zbiegła się w czasie z ogłoszeniem informacji o zyskach z ostatniego półrocza. Okazało się, że firma znalazła chętnych tylko na 6 tys. egzemplarzy, choć w planach miała sprzedaż 100 tys., być może zatem ruch w stronę biznesu jest pomysłem na zmianę tego stanu rzeczy. A zupełnie nowa wersja urządzenia ma pojawić się w 2021 roku.