Zdaniem Lorenzo Veronesiego, kierownika ds. badań w IDC Manufacturing Insights, firmom bez strategii cyfrowych (lub z niewłaściwymi) trudno jest rywalizować ze zdigitalizowaną konkurencją i reagować na zmiany, które wynikły z pandemii. Podczas prelekcji ekspert skupi się na tym, jak producenci radzą sobie z podobnymi wyzwaniami oraz poda przykłady udanych przedsięwzięć. Anthony Crawford z firmy 3M opowie o zarządzaniu nieplanowanym wzrostem popytu. Wątek transformacji biznesu poprowadzą Dariusz Piotrowski z Dell Technologies i Thomas Kaiser z Mercedesa, natomiast Jacek Królik z Versaboxu omówi przekształcanie logistyki wewnętrznej. Inne konferencyjne wystąpienia będą dotyczyły przemysłowego internetu rzeczy i platform do przetwarzania danych.
Bezpieczeństwo danych, cyfrowe ekosystemy i GOZ
Na scenę powróci Mercedes – Monika Żygadło i Monika Bogucka przedstawią w kontekście cyberochrony systemy stosowane w jaworskiej fabryce koncernu. Kwestię bezpieczeństwa IT poruszą także Jolanta Malak z Fortinetu, Jarosław Smulski z IDC oraz Tom Leeson z OpenTextu – ostatni z wymienionych prelegentów skupi się na ochronie danych pochodzących z czujników IIoT. Andrzej Soldaty, prezes Platformy Przemysłu Przyszłości, skoncentruje się natomiast na budowie ekosystemów zakładających współpracę firm oraz integrację procesów w ramach jednej organizacji. Piotr Bruździak ze Stena Recycling opowie na przykładzie swojego przedsiębiorstwa, na czym polega gospodarka o obiegu zamkniętym.
Terminy i sesje Q&A
Częścią konferencji są sesje pytań i odpowiedzi – pierwsza będzie dotyczyła przemysłu w czasach pandemii, a druga cyberbezpieczeństwa biznesowego. Spotkanie rozpocznie się o 9:30, 28 października i potrwa nieco ponad 3 godziny. Zapisy przyjmuje IDC. Współorganizatorem spotkania jest Mercedes-Benz Manufacturing Poland, Platforma Przemysłu Przyszłości patronuje przedsięwzięciu.