Green Factory, producent żywności ze Zdunowa, zdecydował się na wdrożenie rozwiązań Microsoftu i Aptean, które pomogą zdigitalizować działania przedsiębiorstwa. Firma skorzysta m.in. z oprogramowania Dynamics 365 Finance i SCM pochodzącego z koncernu z Redmond. Z kolei Aptean wesprze Green Factory narzędziem informatycznym napisanym specjalnie dla branży Food & Beverage.
Producent ze Zdunowa koło Nowego Dworu Mazowieckiego dostarcza na rynek warzywa typu convenience, czyli świeże, myte i gotowe do spożycia. Są one przygotowywane w pięciu zakładach w czterech krajach naszego regionu. Green Factory wchodzi w skład Green Holding, które ma jeszcze inne usługi, np.: Primavega – niemyte warzywa z tradycyjnych upraw, Smart Vegetables Innovations – szklarniowe uprawy hydroponiczne (bezglebowa uprawa roślin na pożywkach wodnych roztworów soli mineralnych) i Green Factory Logistics – wyspecjalizowane w wewnątrzkrajowym transporcie.
Standaryzacja procesów biznesowych
– Koncentrujemy się zarówno na rynku polskim, jak i ekspansji w Europie Środkowo-Wschodniej. Chcemy utrzymać przy tym pozycję lidera w regionie, co zobowiązuje nas do korzystania z innowacyjnych narzędzi, będąc przykładem dla całej branży – zaznacza Michał Wólczyński, CEO Green Factory w opublikowanej na stronie firmy komunikacie. – Wdrożenie Microsoft Dynamics 365 Finance i SCM wzbogaconych o oprogramowanie Aptean umożliwia nam przede wszystkim standaryzację procesów biznesowych, uporządkowanie i zcentralizowanie zarządzania danymi, również w czasie rzeczywistym. Kluczowym obszarem było dla nas jednocześnie wypracowanie modelu referencyjnego będącego podstawą do dalszych wdrożeń systemu D365 w naszych pozostałych spółkach, ponieważ w przyszłości chcemy rozszerzać zakres współpracy – czytamy dalej.
Przyszłość należy do firm rozwiniętych cyfrowo
Za proces cyfryzacyjny odpowiada Fellowmind Poland, spółka, która projektuje, wprowadza i rozwija zintegrowane systemy biznesowe. Jest partnerem Microsoft Business Application, działając w Polsce, Szwecji, Holandii, Niemczech, Danii oraz Finlandii. Zespół ekspertów pojawił się na rynku w 1991 roku pod marką Bonair, w 2021 firma połączyła się z jedenastoma innymi organizacjami, przyjmując aktualną nazwę. Wiceprezes Fellowmind podkreśla: Jako Fellowmind wierzymy, że przyszłość należy do firm rozwiniętych cyfrowo, czyli organizacji, które sprawnie identyfikują nowe kierunki rozwoju, korzystają z możliwości oferowanych przez otaczający świat i nawiązują przy tym wartościowe relacje – akcentuje Daniel Olejniczak.