Patronat
Platforma Przemysłu Przyszłości włącza się w inicjatywy społeczne, gospodarcze i wydarzenia zbiorowe o charakterze konferencji, targów, wystaw, warsztatów oraz im podobnych, które obejmują tematyką rozwój przemysłu 4.0. Jeśli organizują Państwo wydarzenie i chcieliby, abyśmy objęli je patronatem, proszę zgłosić swój projekt.
Jak zgłosić wniosek o patronat?
Podmiot zainteresowany udziałem Platformy Przemysłu Przyszłości w organizowanym wydarzeniu lub inicjatywie, najpóźniej na 3 tygodnie przed planowanym terminem wydarzenia powinien złożyć wniosek o patronat. Wnioski złożone po terminie mogą być rozpatrywane jedynie w przypadkach uzasadnionych szczególnymi okolicznościami.
Decyzja o przyznaniu patronatu
Decyzję o udziale fundacji w wydarzeniach lub inicjatywach podejmuje zarząd PPP. Rozpatrując wniosek zainteresowanego podmiotu, zarząd bierze pod uwagę m.in. następujące kryteria:
- Charakter wydarzenia lub inicjatywy oraz czas trwania.
- Lokalizacja wydarzenia, preferowane są wydarzenia krajowe.
- Infrastruktura (powierzchnia wystawiennicza, wyposażenie techniczne).
- Zasady uczestnictwa (dostęp otwarty, zamknięty, bezpłatny, odpłatny).
Pełna lista kryteriów znajduje się w regulaminie. Po rozpatrzeniu wniosku przez zarząd PPP, wnioskodawca otrzyma odpowiedź na adres mailowy podany we wniosku.
Wymagania informacyjne
- Organizator wydarzenia lub inicjatywy zamieszcza we wszystkich materiałach promocyjnych i informacyjnych oraz na stronach internetowych związanych z realizacją wydarzenia informację o współpracy oraz znak graficzny fundacji.
- Organizator wydarzenia lub inicjatywy na stronach internetowych wydarzenia lub inicjatywy umieszcza link do strony internetowej PPP: przemyslprzyszlosci.gov.pl.
- W czasie trwania wydarzenia lub inicjatywy, w miejscu ich zorganizowania, organizator wydarzenia umieszcza informacje o patronacie merytorycznym, medialnym lub honorowym /udziale w radzie programowej oraz znak graficzny Fundacji w taki sposób, aby były one widoczne dla wszystkich uczestników wydarzenia / inicjatywy.
- Informacja dotycząca wydarzenia / inicjatywy objętych wsparciem może zostać opublikowana na stronie internetowej oraz w portalach społecznościowych PPP. Organizator zobowiązany jest do przesłania na adres patronaty@fppp.gov.pl pełnej informacji o wydarzeniu / inicjatywie (nieprzekraczającej jednej strony A4) w terminie najpóźniej 2 tygodni przed planowanym wydarzeniem.
Sprawozdanie z realizacji wydarzenia
- Objęcie wydarzenia lub inicjatywy patronatem merytorycznym lub honorowym, jak również udział w radzie programowej, wiążą się z obowiązkiem przedłożenia przez organizatora zarządowi fundacji, najpóźniej po upływie 30 dni od zakończenia wydarzenia lub inicjatywy, sprawozdania z ich przebiegu. Przesłane materiały mogą zostać wykorzystane na stronie internetowej Platformy Przemysłu Przyszłości.
- Organizator zobowiązany jest do przesłania na adres patronaty@fppp.gov.pl oddzielnie minimum dwa zdjęcia dokumentujące wydarzenie / inicjatywę. Przesłane materiały mogą zostać wykorzystane na stronie internetowej fundacji oraz w mediach społecznościowych Fundacji.
- W przypadku gdy organizator wydarzenia / inicjatywy nie prześle sprawozdania w formie elektronicznej w wyznaczonym terminie, bez podania istotnej przyczyny opóźnienia, jego kolejny wniosek o objęcie wyróżnieniem wydarzenia / inicjatywy pozostawia się bez rozpoznania.