Przemysł 4.0 – przekrojowy, inspirujący i praktyczny warsztat dla menadżerów przedsiębiorstw

Celem warsztatów jest prezentacja koncepcji Przemysłu 4.0 oraz wymiana myśli i doświadczeń związanych z procesem cyfryzacji przedsiębiorstw produkcyjnych. Podczas warsztatów uczestnikom zostaną zaprezentowane zagadnienia technologiczne i organizacyjne w ujęciu teoretycznym i praktycznym, dotyczące inteligentnej produkcji. Warsztaty prowadzone będą przez osoby posiadające doświadczenie praktyczne.

Harmonogram

  • Wprowadzenie do Przemysłu 4.0

    Historia, główne technologie, idea połączenia technologii, modele PP4.0 w Europie.

  • Wirtualna i rozszerzona rzeczywistość

  • Część technologiczno-demonstracyjna

  • Sztuczna Inteligencja (AI), Uczenie maszynowe (ML);

    a) Wirtualna i rozszerzona rzeczywistość (VR, AR); b) Sztuczna Inteligencja (AI), Uczenie maszynowe (ML); c) Block-chain w przemyśle i zastosowanie w łańcuchach dostaw; d) Nowe generacje robotów przemysłowych, roboty kolaborujące; e) Cloud Computing w przemyśle;)

  • Przerwa kawowa

  • Nowe generacje robotów przemysłowych, roboty kolaborujące

  • Symulacja komputerowa w fabryce (Digital Twin)

  • Cloud Computing oraz symulacja komputerowa w fabryce (Digital Twin)

  • Przemysłowy Internet Rzeczy w tym technologie bezprzewodowe (RFID, NFC), sensoryka

  • Przerwa obiadowa

  • Wytwarzanie przyrostowe, druk 3D

  • Block-chain oraz integracja danych w łańcuchu wartości

  • Forum wymiany myśli

  • Modele biznesowe dla Przemysłu 4.0

    Modele biznesowe prowadzania nowych technologii wraz z możliwością ich wprowadzenia w firmie o określonej strukturze i poziomie zaawansowania wprowadzenia nowych technologii; wycena wprowadzenia nowych technologii

  • Inteligentny produkt

  • End to end engineering

  • Przerwa kawowa

  • Integracja wertykalna i horyzontalna łańcucha wartości

  • Inteligentne systemy zarządzania danymi w firmie dla Przemysłu 4.0 – ERP

  • Inteligentne systemy zarządzania danymi w firmie dla Przemysłu 4.0 – BI

  • Przerwa obiadowa

  • Inteligentny łańcuch dostaw

  • Rola klienta i marketing w firmach produkcyjnych w Przemyśle 4.0.

  • Mapa drogowa dla Przemysłu 4.0