Webinar Przemysłu Przyszłości: Pracownik w czasach pandemii
Harmonogram
10:00 – 10:10
Otwarcie pokoju konferencyjnego
10:10 – 10:30
Platforma Przemysłu Przyszłości – przedstawienie
Przedstawienie Organizatora spotkania oraz oferowanych przez niego narzędzi dla polskich przedsiębiorców
10:30 – 10:50
„Przecież tam i tak wszyscy pracowali zdalnie”, czyli o wyzwaniach HR w zdalnym zarządzaniu
Nika Darowska – HR Manager w 11bit studios S. A. opowie o wyzwaniach działu HR związanych z utrzymaniem w działaniu firmy w trakcie social-distancingu. COVID spowodował wdrożenie adaptacji posiadanych narzędzi do zarządzania całą organizacją oraz wywołał transformację w procesach (zdalnej) rekrutacji.
10:50 – 11:00
Sesja pytań / odpowiedzi
11:00 – 11:20
Przemysł przyszłości i zarządzanie personelem z perspektywy COVID-19.
Dr Piotr Kaczmarek-Kurczak przedstawi analizy i przewidywania dotyczące potencjalnego wpływu pandemii Covid19 na aktywności związane z cyfryzacją, automatyzacją i robotyzacją w przemyśle, biorąc pod uwagę utrzymanie i budowanie zasobów ludzkich na miarę przemysłu przyszłości.
11:20 – 11:30
Sesja pytań / odpowiedzi
11:30 – 11:50
Trendy w rekrutacji w czasie COVID 19 – TalentLink – przykład narzędzia do digitalizacji rekrutacji
Michał Karlikowski – jest dyrektorem zarządzającym w Kalatea sp. Z o.o. oraz konsultantem wdrożeniowym TalentLink. Specjalizuje się w zarządzaniu projektami i portfelami projektów, wdrażaniu systemów informatycznych dla działów HR i opowie o tym jak zmieniają się trendy w rekrutacji w czasie COVID 19 i jak narzędzia do digitalizacji procesu rekrutacji mogą nam w tym pomóc.
11:50 – 12:00
Sesja pytań / odpowiedzi
12:00 – 12:15
Podsumowanie / zaproszenie / dyskusja