Przejdź do treści

Webinar Przemysłu Przyszłości: Pracownik w czasach pandemii

Data: 19 maja 2020 (zakończone)

Plan wydarzenia

Otwarcie pokoju konferencyjnego 10:00 - 10:10
Platforma Przemysłu Przyszłości – przedstawienie 10:10 - 10:30
Przedstawienie Organizatora spotkania oraz oferowanych przez niego narzędzi dla polskich przedsiębiorców
„Przecież tam i tak wszyscy pracowali zdalnie”, czyli o wyzwaniach HR w zdalnym zarządzaniu 10:30 - 10:50
Nika Darowska – HR Manager w 11bit studios S. A. opowie o wyzwaniach działu HR związanych z utrzymaniem w działaniu firmy w trakcie social-distancingu. COVID spowodował wdrożenie adaptacji posiadanych narzędzi do zarządzania całą organizacją oraz wywołał transformację w procesach (zdalnej) rekrutacji.
Sesja pytań / odpowiedzi 10:50 - 11:00
Przemysł przyszłości i zarządzanie personelem z perspektywy COVID-19. 11:00 - 11:20
Dr Piotr Kaczmarek-Kurczak przedstawi analizy i przewidywania dotyczące potencjalnego wpływu pandemii Covid19 na aktywności związane z cyfryzacją, automatyzacją i robotyzacją w przemyśle, biorąc pod uwagę utrzymanie i budowanie zasobów ludzkich na miarę przemysłu przyszłości.
Sesja pytań / odpowiedzi 11:20 - 11:30
Trendy w rekrutacji w czasie COVID 19 - TalentLink - przykład narzędzia do digitalizacji rekrutacji 11:30 - 11:50
Michał Karlikowski – jest dyrektorem zarządzającym w Kalatea sp. Z o.o. oraz konsultantem wdrożeniowym TalentLink. Specjalizuje się w zarządzaniu projektami i portfelami projektów, wdrażaniu systemów informatycznych dla działów HR i opowie o tym jak zmieniają się trendy w rekrutacji w czasie COVID 19 i jak narzędzia do digitalizacji procesu rekrutacji mogą nam w tym pomóc.
Sesja pytań / odpowiedzi 11:50 - 12:00
Podsumowanie / zaproszenie / dyskusja 12:00 - 12:15
Zarejestruj się
This form is not available.