Fabryka Gier Sebastian Rafał Barabanow

Fabryka Gier to studio developmentu gier komputerowych zlokalizowane w Szczecinie. Firma istnieje od 2005 roku i oferuje usługi z zakresu realizacji gier komputerowych i mobilnych, dostarczania rozwiązań z zakresu grafiki komputerowej do gier oraz game designu a także prowadzenia istniejących projektów gier mobilnych przez cykl ich życia na zasadzie obsługi „live ops”.
Firma posiada długą listę zrealizowanych projektów dla największych wydawców w branży takich jak Jam City, Wooga, Playdom/Disney, Wizards of the Coast i Activision/Blizzard. Łącznie powstało dzięki Fabryce Gier ponad 200 gier i produktów interaktywnych w różnych gatunkach i na różne platformy. Specjalnością zespołu są jednak gry typu puzzle/casual oraz mid-core.
Technologicznie firma realizuje projekty w silniku Unity 3D, posiada jednak także doświadczenie w portingu (włączając w to customowe silniki oparte na C++ dla komputerów PC oraz konsol) a także rozmaitych technologiach webowych. Fabryka Gier jest także licencjonowanym developerem platform Xbox, Playstation i Nintendo.
Przedsiębiorstwo posiada ponad 40 pracowników i współpracowników specjalizujących się w różnych dzidzinach game developmentu, poczynając od game designu poprzez programowanie, wykonanie i art directing realizacji grafiki do gier komputerowych i mobilnych a także testowanie i nadzór jakościowy gier.

Oferta przedsiębiorstwa

Oferowane produkty

  • oprogramowanie
    • Oprogramowanie dedykowane
      Realizujemy projekty gier komputerowych i mobilnych pod zamówienie klienta w różnych technologiach i przy użyciu różnych silników gier. Nasz zespół jest w stanie zrealizować projektu od początku do końca bazując na dokumentacji klienta lub aktywnie współtworzyć projekt, angażując się kreatywnie i organizacyjnie w ten proces. Oferujemy także usługi opieki i aktywnego rozwoju funkcjonujących już gier na zasadzie działań „live-ops”.
    • Prototypowanie i projektowanie produktów
      Dostarczamy usługi prototypowania gier w celu potwierdzenia ich wartości rynkowej oraz jakości rozrywki a także technologicznego sprawdzenia wydajności lub realizowalności projektu przy określonych ograniczeniach technologicznych platformy. Nasz zespół aktywnie uczestniczy w procesie, oferując doradztwo z zakresu game designu, art directingu i nadzoru jakościowego.
    • Tworzenie narzędzi web/aplikacji mobilnych na zamówienie klienta
      Oferujemy także wykonanie aplikacji „okołogrowych” służących do pogłębienia zaangażowania użytkowników w produkt lub poszerzenia kanału komunikacji z graczami. Są to różnego rodzaju companion apps, czyli aplikacje towarzyszące „większemu tytułowi” a także pomniejsze, lub ograniczone funkcjami gry stanowiące odzwierciedlenie, zachętę lub reklamę pełnej wersji gry.
  • sztuczna inteligencja
    • Generatywna sztuczna inteligencja
      Nasz zespół posiada doświadczenie w trenowaniu modeli generatywnych w zakresie realizacji grafiki na potrzeby gier z uwzględnieniem docelowego stylu, jakości i walorów estetycznych. Zajmujemy się także wykonaniem konkretnych assetów z użyciem tak wytrenowanych modeli lub przy użyciu modeli wytrenowanych przez klienta. Opracowaliśmy w ten sposób zasoby graficzne do kilku dużych gier mobilnych.

Certyfikaty, uprawnienia i nagrody

    Lokalizacja